Search:

Type: Posts; User: HdH_Cthulhu

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Re: Innistrad Midnight Hunt: Wolf's is back baby. Its good again. Awoouu! (werewolf H

    r/BadMtgCombos/ is leaking!
  2. Replies
    17
    Views
    857

    Re: [SCD] Thran Turbine

    Now im suggesting Expedition Map... It really ups consistency. Hex Parasite also plays nice with saga and turbine.

    But is this the "playing bad cards to enable other bad cards" trap?

    I feel...
  3. Thread: MTG Arena

    by HdH_Cthulhu
    Replies
    483
    Views
    85,433

    Re: MTG Arena

    Happens alot for most card games. I thing there is some kind of bottleneck for all the HD images of the cards. Also the initial load time for the client with all their HD ads... Idk most of the time...
  4. Re: D&D (Maybe Better Off) Forgotten Realms Previews

    Maybe in something like high tide? Seems powerful but also kinda clucnky...
  5. Re: D&D (Maybe Better Off) Forgotten Realms Previews

    Oh I can totally see them print this in blue with Flash (so you can actually abuse this with fetch lands)
  6. Re: D&D (Maybe Better Off) Forgotten Realms Previews

    So just print him at 1ww lol
  7. Re: D&D (Maybe Better Off) Forgotten Realms Previews

    Also so bad if you play 4+ of this. You can use this effect maybe once every other game. Rest of the cards are dead now. Imagine if you search up a basic plain (probably the most non offensive...
  8. Re: D&D (Maybe Better Off) Forgotten Realms Previews

    Yes its 2x with ancient tomb way too much. But idk about Cloudpost decks, you get life back later with Glimmerpost and its a more gradual engine for the early turns when you set everything up...
  9. Re: D&D (Maybe Better Off) Forgotten Realms Previews

    Yeah you kinda really need a cantrip that rolls!

    Something like an rng Serum Visions.
    On the low end 1-7 it just scrys on the high end it draws 2 at 20 Recall!!
  10. Re: D&D (Maybe Better Off) Forgotten Realms Previews

    You could fiddle Thought Monitor into... Sphinx of the Steel wind.

    For painter it would have been great if you could activate grindstone and search up painter in response! But yah cant!
  11. Re: D&D (Maybe Better Off) Forgotten Realms Previews

    All valid points but I cant help it I like the dungeons. They are fun.
  12. Re: D&D (Maybe Better Off) Forgotten Realms Previews

    Is this like a multiple choice saga?

    http://mythicspoiler.com/dnd/cards/dungeonofthemadmage.jpg
  13. Re: D&D (Maybe Better Off) Forgotten Realms Previews

    Does Lands even have 20 total mana value?
  14. Replies
    554
    Views
    42,950

    Re: Modern Horizons 2 Previews

    If Voidwalker sticks you almost always go for attacks. Played like 100 matches with Ragavan and Voidwalker.
    Honestly both just eat removal so my Confidants can stay alive. I used voids active once...
  15. Replies
    69
    Views
    5,342

    Re: Legacy Hollow-Vine

    I saw some good modern builds with Asmoranomardicadaistinaculdacar. The cookbook is just an ok discard outlet but gets you food fast (2 food = 6 dmg). Looked really solid.
  16. Replies
    869
    Views
    252,568

    Re: UR Ragavan aka Just Monkeyin Around

    Kinda ironic that Ragavan makes Brainstorm even better. (so you control what he exiles from the top)
  17. Replies
    5,616
    Views
    1,096,268

    Re: [Deck] Solitaire (Enchantress)

    Maybe if you give Weaver hast with Instill Energy or Crossroads.
  18. Replies
    554
    Views
    42,950

    Re: Modern Horizons 2 Previews

    Delirium is kinda hard with cascade. You want to play cheap stuff that you can cycle into the bin for delirium but then you cascade into Urzas bauble or Seal of fire. Meh
  19. Replies
    554
    Views
    42,950

    Re: Modern Horizons 2 Previews

    http://mythicspoiler.com/mh2/cards/bloodbraidmarauderp.jpg

    2 Mana cascade

    Probobly not at turn 2 but still nice!
  20. Replies
    554
    Views
    42,950

    Re: Modern Horizons 2 Previews

    Thoughtseize Emrakul, cast it for free xD
  21. Replies
    1,914
    Views
    475,834

    Re: [Deck] Vial Goblins

    So the new Hirach is actually a Goblin.

    But we already have lakey and vial. Do we want to play 12 one drops? It kinda plays well with lakey (exalted).

    Probably best a 3 3 3 split for Hirach,...
  22. Replies
    554
    Views
    42,950

    Re: Modern Horizons 2 Previews

    Idk man. Triggering Vengevine sure is easy now with all the free creatures. But how do you get it in the yard?
  23. Replies
    554
    Views
    42,950

    Re: Modern Horizons 2 Previews

    Yeah this card is way too strong. It does all what you said while having Jackal Pup stas. And for some reason can also get haste. We gone from a drawback to like 3 upsides!
  24. Replies
    554
    Views
    42,950

    Re: Modern Horizons 2 Previews

    Blue one would be best with Carpet of flowers!

    Or Sea Serpent for Islandhome!
  25. Replies
    554
    Views
    42,950

    Re: Modern Horizons 2 Previews

    You cant!

    You may cast this spell for its evoke cost. If you do, it's sacrificed when it enters the battlefield.

    So you play it for evoke, then the if triggers, so no time to flash in a...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4